was successfully added to your cart.

Zaujmi, získej a prodej!

  • 0
  • 19.6.2014

inkona knihaAKTUALITA

Zaujmi, získej a prodej! Akviziční prodej

Akviziční telefonický hovor je náročná disciplína, která se neobjede bez tréninku a zkušeností. Tento hovor se může vést s různými podněty např.:

  • domluvit schůzku
  • zjistit informace či udělat průzkum
  • prodat služby a produkty

Zatímco hovor za účelem získání kontaktu by v běžné pracovní komunikaci neměl být problémem, pak samotný prodej či nabízení služeb po telefonu vyžaduje důkladnější přípravu a větší kvalifikaci.

Jak se odlišit a zaujmout zákazníka?obchodnice2

V dnešní době jsou zákazníci zahlceni různými nabídkami, které se na ně valí ze všech stran a pomocí všech možných existujících komunikačních prostředků. Proto je velmi těžké zaujmout a přimět zákazníka, aby si všiml právě našeho výrobku a v tom lepším případě ho i koupil. Jakýkoli telefonický hovor je forma komunikace, a proto je nezbytné znát základní komunikační minimum, abychom se vyvarovali zásadních chyb.

Nevýhodou telefonu je jisté odosobnění dialogu, neboť vy i váš protihráč máte omezené možnosti, jak doplňovat hovor různými neverbálními prostředky. Na každý akviziční hovor je nutné se důkladně připravit, ujasnit si cíle hovoru, s kým budu hovořit, jak hovor začít a jak dále pokračovat.

Na co se připravit, než zvednete telefón?

Před hovorem je také vhodné se připravit na námitky a zaměřit se na jejich zvládnutí. Ideálním způsobem, jak si nacvičit akviziční hovor a tím získat cenné zkušenosti, je trénink, který se provádí na specializovaných kurzech.

domaci_kancelarTento druh školení nabízí také vzdělávací společnost EDUX, která vás s pomocí odborného lektora naučí základní techniky akvizičního hovoru či jak zvládnout profesionální komunikaci po telefonu. Během kurzů „Profesionální telefonická komunikace“ či Akviziční prodej po telefonu“ lektor sestaví váš osobní akční plán a nacvičíte si různé modelové situace, díky kterým se naučíte vybudovat otevřený a pozitivní vztah vedoucí k úspěšnému uzavření obchodu. Aktuální termíny najde v části KURZY PRO VEŘEJNOST. Realizujeme i tréninky pro firmy.

Dotazy ohledně přípravy tréninku můžete zasílat na info@edux.cz nebo zavolejt na tel.č. +420 723 916 559.

 Nejčastěji poptávané služby v oblasti telefonické komunikace:

  • Firemní trénink ve firmě či individuální výuka
  • Aplikační workshop - pomáhá účastníkům s jejich praktickou aplikací v praxi. Jeho obsahem je krátké shrnutí dosavadních tréninků a hlavně pak sdílení poznatků z aplikace věcí v praxi – co fungovalo, co ne a co je možno dělat jinak a lépe.
  • Rozbor – analýza tel. hovorů – přímá zpětná vazba
  • Konzultace ohledně call skriptu – vhodné formulace
  • Koučování operátorů, obchodníků – přímo na místě/ve firmě

Dotazy k tréninkům, koučování či kapacitě kurzů pro veřejnost: Ing. Zdenka Tomaidesová, tel.č. +420 723 916 559.

 

.

Share Button