was successfully added to your cart.

Umění jednat se zákazníkem

  • 0
  • 14.4.2014

Termín: realizujeme na zakázku

inkona kniha„To, co považujeme za pravdu, je výsledkem toho, jak vnímáme svět našimi pěti smysly. Smiřme se s faktem, že každý se v daný moment chová tak, jak nejlépe umí, „Kjell A Nördström

Kurz „Umění jednat se zákazníkem“ je určen všem, kteří začínají s obchodní činností a přicházejí do kontaktu s klientem. Realizujeme ho i jako „mini-firemní trénink“ pro 3-4 účastníky. Inspiraci ve formě článků oblasti motivace a osobního rozvoje najdete na blogu „Chci změnu“ nebo vzdělávací podcasty – Zdenčin pokec – podcast úspěšných.

Obsah kurzu „Umění jednat se zákazníkem“:elegan_edux

A. Rozvoj osobních schopností prodejce – prodejce jako osobnost

  • Víra ve svůj úspěch – typologie a psychologie prodejce
  • Práce s neúspěchem aneb hlavní překážky úspěchu v prodeji
  • Jak na trému – antistresový program pro obchodníka

B. Druhy komunikace se zákazníkem

  • Vhodné formy prvního kontaktu – role prvního dojmu
  • Telefonický kontakt – struktura hovoru (aktivní a pasivní hovor)
  • Osobní jednání a příprava na něj (kancelář klienta, vaše kancelář, neutrální místo – výhody a nevýhody)
  • Networking – zkušenosti, výhody a nevýhody aneb jiná cesta získávání klientů

C. Jednání se zákazníkem

  • Typologie klienta a jeho motivace ke koupi
  • Fáze prodejního rozhovoru – navázat kontakt, rozpoznat problém a prezentovat řešení
  • Budování image a jak pracovat s prvním dojmem
  • Verbální a neverbální komunikace – na co se zaměřit v průběhu jednání
  • Poprodejní péče o klienta

Přínos kurzu „Umění jednat se zákazníkem“:

cílem kurzu je naučit se jednat s určitým typem zákazníka, uvědomit si, které nástroje prodeje jsou vhodné využívat při tom „mém“ produktu či službě, naučit se  získat inspiraci, rady a tipy, které může využívat při prodeji.

Metody a formy:

součásti tréninku jsou cvičení, rozbor akvizičního e-mailu čo obchodní nabídky, nácvik formulování a kladení otázek, obchodní komunikace s důrazem na pozitivní formulace.

Nejoblíbenější forma pro naše klienty je individuální výuka. V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat.

Lektor

Ing. Z.Tomaidesová – specializace prodejní a komunikační dovednosti, osobní rozvoj Master NLP

Specifikace kurzu

Po ukončení školení obdrží účastníci Osvědčení o absolvování kurzu.  Cena kurzu zahrnuje teze lektora a malé občerstvení.

Rozsah výuky a doba konání

8 hodin

9:00 – 17:00 hod.

Místo konání

Bude upřesněno v pozvánce kurzu
Praha 2 nebo Praha 1

TERMÍN 10.9.2014

3,000 Kč Objednat

Share Button