was successfully added to your cart.

Typologie zákazníka pro obchodníky

  • 0
  • 14.4.2014

Termín: 10.5.2016, 15.6.2016

inkona kniha„Prodávání se naprosto změnilo, ale týmům prodejců to nějak nikdo neřekl.“,  Dave Lkhani

Chcete zlepšit prodejní dovednosti Vašeho obchodního týmu? Oslovujete klienty, a přesto se Vám nedaří uzavřít obchod? Sjednáváte obchodní schůzky po telefonu, no neúspěšně?  Zaměřte se na typologií zákazníka a umožněte tento kurz vašim obchodníkům. Cílem workshopu Typologie zákazníka pro obchodníky je  naučit se efektivně pracovat s daným osobnostním typem zákazníka. Porozumět motivaci zákazníka k nákupu a prodat. obchodnik_muz

Obchodníci, konzultanti se naučí vhodným způsobem prezentovat obchodní nabídku tak, aby daný typ zákazníka zaujal a nakoupil a získají tipy, jak co nejlépe zdůrazňovat přínosy nabízených služeb a produktů tak, aby řešila zákazníkovi potřeby.  Budou rychleji a blíže k uzavírání obchodů.

Úspěšně začnou využívat své silné stránky jako prodejce. Obchodník jako jedinečná osobnost, práce s vlastní osobnostní typologii. Cílené využívání svých silných stránek a rezerv ve prospěch úspěšného prodeje.

Lze si domluvit termín pro individuální školení nebo firemní kurzy. Doporučujeme středně pokročilým až pokročilým obchodníkům. Cena pro firemní trénink je stanovena na základě kalkulace.

Obsah tréninku „Typologie zákazníka pro obchodníky“:

A. Příprava obchodníka na jednání

  • Efektivní komunikace podle principů NLP/Neurolingvistické programování
  • Role asertivity v obchodní komunikaci – podle typologie zákazníka (pasivita, agresivita, asertivita a manipulace)
  • Budování partnerství – vztahový prodej a role psychologie v prodeji
  • Jak činí vaši klienti/zákazníci rozhodnutí o nákupu
  • Vytváření důvěry/raport a následné vedení rozhovoru
  • Preference myšlení – vizuální, sluchové, kinestetické
  • Pohled na jednání s klientem z různých perspektiv – různé pozice vnímání přináší nové možnosti, techniky NLP „tzv. obout si boty klienta“
  • Motivace a úspěch obchodníka – stanovování cílů a mentální příprava
  • Role hodnot v obchodě – reakce na prodejní situace
  • Elegantní jazyk prodeje – využití metafor, přirovnání a příběhů při jednání/odlišit se

B. Typologie zákazníka

  • Charakteristika jednotlivých typů – příklady z praxe – jak s daným typem komunikovat (verbální a neverbální komunikace)
  • Cílová skupina mých produktů a služeb
  • Motivace zákazníka podle typů (osobnostní typologie)
  • Nácvik argumentace a prezentace nabídky s ohledem na typ zákazníka
  • Práce s námitkami podle typologie zákazníka

Přínosy pro účastníka „Typologie zákazníka pro obchodníky“: 

  • Naučit se efektivně komunikovat s ohledem na typ, motivaci a preference zákazníka
  • Zlepšíte si obchodní vztahy se svými klienty
  • Příběhy, analogie a metafory pomáhají při prodeji – vybraný typ klientů
  • Nový pohled na prodej z hlediska kreativity aneb jak se odlišit
  • Umět  „zařadit“ podle zákaznické typologie díky tomu uspět u prodejního rozhovoru
  • Připravit si úspěšnou komunikační strategii
  • Typologie obchodníka vs. typologie zákazníka – jak s tím pracovat

.

Realizujeme firemní trénink i jako individuální výuku. Poptejte se.

Lektor

Ing. Z.Tomaidesová – specializace prodejní a komunikační dovednosti, osobní rozvoj Master NLP

Specifikace kurzu

Po ukončení školení obdrží účastníci Osvědčení o absolvování kurzu.  Cena kurzu zahrnuje teze lektora a malé občerstvení.

Rozsah výuky a doba konání

8 hodin

9:00 – 17:00 hod.

Místo konání

Bude upřesněno v pozvánce kurzu
Praha 2 nebo Praha 1

Cena kurzu: 3.000 Kč

Ceny jsou uvedeny bez DPH (21%).

TERMÍN 15.06.2016

3,000 Kč Objednat

Share Button