was successfully added to your cart.

Typologie zákazníka pro obchodníky

  • 2
  • 14.4.2014

Termíny: 16.05.2018, 12.6.2018 nebo firemní trénink

„Prodávání se naprosto změnilo, ale týmům prodejců to nějak nikdo neřekl.“,  Dave Lkhani

Proč je některý klient nesmírně upovídaný? Některý zase příliš zahleděný do sebe? Lze vyhovět všem typům zákazníka a nakonec u nich v prodeji uspět? Jak se dostat k jejich myšlenkám a tak jim porozumět? Poznat s kým máme tu čest, nám pomůže být úspěšnější nejen v obchodní sféře, ale i v osobním životě.

Pokud máte chuť si rozšířit své prodejní dovednosti právě o typologii zákazníků, tak workshop Typologie zákazníka pro obchodníky je  tím správným pro Vás. Naučíte se efektivně pracovat s daným osobnostním typem zákazníka ve prospěch uzavření obchodu.

Typologie_obchodnika

BONUS oproti jiným tréninkům?
Seznámíte se se skečnoutingem/vizuální poznámky aneb čmáráním a díky tomu získáte náskok před konkurencí. Budete tak originální, zákazník si Vás a vaši nabídku zapamatuje – budete blíže k uzavření obchodů. Vyzkoušíte si, jak jednoduše  a srozumitelně dětským kreslení představit zákazníkovi svoji nabídku.

Školení doporučujeme: středně pokročilým obchodníkům. Realizujeme firemní kurz.


Obsah tréninku „Typologie zákazníka pro obchodníky“:

A. Příprava obchodníka na jednání

  • Efektivní komunikace podle principů NLP/Neurolingvistické programování
  • Role asertivity v obchodní komunikaci (pasivita, agresivita, asertivita a manipulace)
  • Budování partnerství – vztahový prodej a role psychologie v prodeji
  • Jak zaujmout svého zákazníka? Zkuste sketchnoting/vizuální poznámky
  • Kdy a jak kreslit jednoduše?
  • Pohled na jednání s klientem z různých perspektiv tzv. obout si boty klienta či čmárání přináší zjednodušování situace – zpřehlednění
  • Elegantní jazyk prodeje – využití metafor, přirovnání a příběhů při jednání/odlišit se

B. Typologie zákazníka aneb osobnost mého zákazníka

Typologie_obchodnika-EDUX1

Skečnouting v obchodě – Z. Tomaidesová

  • Charakteristika jednotlivých typů – příklady z praxe
  • Cílová skupina mých produktů a služeb
  • Motivace zákazníka podle typů (osobnostní typologie)
  • Nácvik komunikace, argumentace a prezentace nabídky s ohledem na typ zákazníka
  • Práce s námitkami podle typologie zákazníka

Přínosy pro účastníka „Typologie zákazníka pro obchodníky“: 

  • Naučíte se efektivně komunikovat s ohledem na typ, motivaci a preference zákazníka
  • Vyzkoušíte si základy sketchnotingu
  • Příběhy, analogie a metafory pomáhají zaujmout a oživit prodejní komunikaci – vybraný typ klientů
  • Získáte nový pohled na prodej z hlediska typologie a kreativity
  • Odpovíte si na otázky, jak sladit vlastní typologii obchodníka vs. typologie zákazníka
  • Pochopíte, jaké máte další možnosti rozvoje v prodejních dovednostech

.

Realizujeme firemní trénink i jako individuální výuku. Poptejte se.

Jak úspěšně komunikovat

Jak jednoduše rozeznávat typy lidí

Lektor

Ing. Z.Tomaidesová – specializace prodejní a komunikační dovednosti, osobní rozvoj Master NLP

Specifikace kurzu

Po ukončení školení obdrží účastníci Osvědčení o absolvování kurzu.  Cena kurzu zahrnuje teze lektora a malé občerstvení.

Rozsah výuky a doba konání

8 hodin

9:00 – 17:00 hod.

Místo konání

Bude upřesněno v pozvánce kurzu
Praha 2 nebo Praha 1

Cena kurzu: 3.500 Kč

Ceny jsou uvedeny bez DPH (21%).

Share Button