was successfully added to your cart.

Telefon – úspěšný nástroj prodeje

  • 0
  • 5.6.2014

inkona knihaAKTUALITA

Úspěšný nástroj prodeje – telemarketing

Telemarketing se stal běžnou součástí našich životů. Nevídané rozšíření mobilní sítě zvýšilo dostupnost každého z nás a dnes již považujeme za samozřejmost, že každý má telefon při ruce a můžeme s ním tak kdykoliv a s kýmkoliv hovořit. Díky této možnosti se také zároveň prohloubily nároky na tento druh komunikace.

Snad jen s výjimkou partnerských rozhovorů vždy předpokládáme, že hlas na druhém konci bude příjemný, profesionální a pomůže nám nalézt řešení či poskytne ty správné informace. Jsme proto vždy nemile překvapeni, když tomu tak není, a lze jen nevěřícně kroutit hlavou nad tím, jak daná osoba nenapravitelně zkazila dojem o sobě, své firmě či instituci.

Jak si zkrátit cestu k zákazníkovi

Telemarketing pomáhá zejména urychlit a zkrátit cestu k zákazníkovi. Firmy jej používají  k stručnému představení nabídky s cílem zaujmout klienta natolik, aby si danou službu nebo produkt rovnou objednal a koupil. Díky vysoké profesionalitě pracovníků „call center“ je telemarketing úspěšným nástrojem pro podporu prodeje. Taky i v oblasti prodeje u firem.operatorka

Ti, co v telemarketingu pracují, jsou vždy důkladně proškoleni, jak jednat se zákazníky, a neustále se pracuje na jejich rozvoji, neboť rozhovor po telefonu je obtížnější, než ostatní formy komunikace. Jednak vás není při hovoru vidět, a tím ztrácíte možnost ovlivnit situaci například výmluvnými gesty, a také nikdy nelze předvídat, jak bude člověk, s nímž právě mluvíme, reagovat na naše sdělení.

Je proto velkým uměním zvládat profesionálně jakýkoli telefonický rozhovor a zejména ten, kdy protistrana není zrovna v náladě a bojkotuje naše snahy  na něčem se domluvit.

Telemarketingové dovednosti umožňují překonat tyto překážky a dosáhnout cíle, které očekáváme. Tyto dovednosti lze využít při jakékoli komunikaci po telefonu, a proto se dnes běžně na školení a kurzy prodejních dovedností v oblasti telefonování hlásí i zaměstnanci jiných firem či úředníci z různých státních institucí.

Jak uspět mezi dalšími telefonujícími?

notes_domaNa tomto přístupu je vidět, že se ve společnosti klade čím dál větší důraz na profesionálně vedenou telefonickou komunikaci, která se dnes automaticky od nás všech vyžaduje. Nejedná se pouze o „akviziční hovory“, ale i o hovory, ve kterých obchodníci poskytují informace (pasivní hovory) o termínu dodání zboží, vyřizují reklamace či poskytují detailnější informace o prodávaných výrobích či produktech.

Pokud i vy máte zájem zdokonalit své umění telefonovat a vystupovat při něm profesionálně, využijte nabídky školení na témaProfesionální telefonická komunikace nebo Akviziční prodej po telefonu ať už ve formě otevřeného kurzu či firemního tréninku.

Kurzy zaměřené na obchodní komunikaci:

Služby poskytované v oblasti telefonování:

  • Firemní trénink – jednorázový či dlouhodobá spolupráce
  • Individuální výuka
  • Workshop – pomáhá účastníkům s jejich praktickou aplikací v praxi. Jeho obsahem je krátké shrnutí dosavadních tréninků a hlavně pak sdílení poznatků z aplikace věcí v praxi – co fungovalo, co ne a co je možno dělat jinak a lépe.
  • Analýza telefonických hovorů – přímá zpětná vazba a návrh řešení
  • Konzultace call skript – vhodné formulace
  • Koučování operátorů, obchodníků – přímo na místě/ve firmě

Dotazy a informace ohledně tréninků na zakázku na tel. č. +420 723 916 559, e-mail: tomaidesova@edux.cz.

 

.

Share Button