was successfully added to your cart.

Řešení konfliktů v komunikaci

  • 0
  • 14.4.2014

Termín: 22.4.2014

inkona kniha„ Dokud se budou společnosti skládat z lidí, budou se objevovat chyby, spory a výbuchy.“, Jack Welch  

Kurz „Řešení konfliktů v komunikaci“ je tedy určen všem, kteří chtějí zlepšit své komunikační dovednosti. Je vhodný pro asistentky, sekretářky, recepční, obchodníky, pracovníky marketingu, manažery a pod.

Konflikty a spory jsou nedílnou součástí našeho života, většinou přináší nedobré zkušenosti, lze však mít konfliktní situace pod kontrolou, nebo zabránit jejich vzniku na samém začátku. K tomu přispěje jak teoretická příprava, tak praktický výcvik.

Obsah kurzu „Řešení konfliktů v komunikaci“:

  • Co je spor a co je konflikt
  • Vznik konfliktu, příčiny konfliktu
  • Pozitivní a negativní důsledky konfliktů
  • Typologie konfliktů
  • Analýza osobního stylu komunikace v konfliktních situacích a možnosti rozvoje
  • Různé strategie pro řešení konfliktů
  • Využití principů asertivní komunikace pro prevenci konfliktů
  • Komunikace při konfliktních situacích – vyjednávání
  • Zvládání emocí při a po konfliktu

Praktické řešení modelových a reálných situací formou videotréninku a cvičení.

Realizujeme i jako firemní trénink. Nejoblíbenější forma – individuální výuka. Poptejte.

Lektor

Ing. Z.Tomaidesová – specializace prodejní a komunikační dovednosti, osobní rozvoj Master NLP

Specifikace kurzu

Po ukončení školení obdrží účastníci Osvědčení o absolvování kurzu.  Cena kurzu zahrnuje teze lektora a malé občerstvení.

Rozsah výuky a doba konání

8 hodin

9:00 – 17:00 hod.

Místo konání

Bude upřesněno v pozvánce kurzu
Praha 2 nebo Praha 1

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21%.

TERMÍN 10.9.2014

3,000 Kč Objednat

Share Button