„ Mysl je jako padák. Funguje jenom, když je otevřená.“ , Zig Ziglar
Cílem kurzu „Psychologie prodeje a prodejní komunikace„ je nalézt nový pohled na situace, které vám nyní mohou připadat jako obtížné. Naučíte se zvolit vhodnou strategii pro úspěšnou komunikaci s vaší cílovou skupinou. Úspěch je důsledkem vašeho myšlení a jednání, pokud chcete změnit výsledky, je nutné změnit myšlení a chování a stanovit si cíl.
Realizujeme i ve formě individuální výuky či koučinku.
Psychologie prodeje – prodejní komunikace
Trénink věnovaný psychologii prodeje je rozdělen do 2 části. První část se věnuje motivaci obchodníka a stanovování cílů v prodeji, hledání vhodného způsobu prodeje s ohledem ke své osobnosti, seznámí se taky se základy vizuálních poznámek čím si netradičním způsobem získá zákazníka a naučí se jednat s ohledem ohledem na typ zákazníka.
Druhá část je věnovaná motivaci zákazníka a jak s ní pracovat. Budeme věnovat otázkám a způsobu prodeje (kladení otázek, naslouchání, práce s námitkami, typologie zákazníka).
Cílová skupina jsou:
* mírně pokročilí či pokročilí prodejci,
* obchodníci, konzultanti, poradci,
* příležitostně prodávající obchodní asistenti,
* všichni ti, kteří pracují s lidmi a mají zájem o zkvalitnění prodejní komunikace a využití psychologie při jednání se svými klienty.
V čem spočívá odlišnost tohoto tréninků oproti jiným?
Obchodníci se seznámí s moderním a zábavným způsobem, jak si zapisovat jednání, jak představit svoji firmu či sebe a překvapit zákazníka. Jde o skečnouting/sketchnoting – vizuální zpracovávání poznámek. Sketčnouting můžete využít v podnikání, odlišit se jím a získat srdce zákazníka. Buďte netradiční.
Obsah kurzu „Psychologie prodeje a prodejní komunikace“:
1. část
- ujasnění si základního pohledu na prodej – psychická kompetence obchodníka (odborná, metodická a sociální),
- zaměření na psychologicky účinnou komunikaci „druhou šanci udělat první dojem nedostanete“,
- stanovení si cíle – maximální a minimální cíl tak, aby prodej vedl ke splnění našeho cíle,
- překonání strachu a obavy z odmítnutí,
- rozvinutí kreativity a upoutání zájmu zákazníka díky skečnoutingu*(vizuální poznámky/čmárání/sketchnotingu),
- využití „Paretovo pravidlo 80:20″, které umožňuje stanovit si vyšší cíle a vyhnout se únavné a vyčerpávající práci,
- budování vztahu s klientem tzv. vztahový prodej, kde cílem je dlouhodobý vztah,
- vytvoření akčního plánu rozvoje obchodníka.
2. část
- získání přehledu o typologie zákazníka a jeho motivaci k nákupu,
- rozpoznání tajných komunikačních vzorců (vizuální, kinestetické a auditivní),
- budování důvěry při jednání se zákazníkem – zrcadlení,
- zaměření se na důležitost naslouchání – aktivní, empatické a kritické,
- zacílení na prodej na základě potřeb zákazníka, kdy klient je ten, kdo sám přijímá výhody a vlastnosti našeho produktu,
- používání neverbální komunikaci/řeč těla,
- poznání blokátorů komunikace aneb čemu se úspěšně vyhnout,
- zvládání techniky kladení otázek při vedení prodejního rozhovoru,
- příprava a reakce na argumenty klienta.
Jaké jsou přínosy pro účastníka kurzu „Psychologie prodeje a prodejní komunikace“:
- schopnost rozpoznat s jakým osobnostním typem zákazníka/klienta jedná, uzpůsobení prodejní komunikace, čímž zaujměte zákazníka,
- využití psychologie při prodeji – účastník kurzu se naučí vhodně argumentovat s ohledem na osobnostní typ zákazníka, vytvoří si důvěru a vybudujete si vztah se zákazníkem tak, aby se vracel a doporučoval ho,
- prezentace sebe, své firmy skrze vizuálních poznámek
- práce s vlastní motivací a s cíli, které si pro prodej stanoví,
- změna jeho postoje, což povede k navýšení prodeje.
TIP: Máte firemní prodejnu či e-shopem s výdejním místem? Lákavé tipy pro efektivnější podnikání najdete právě v kurzu „Prodejní dovednosti v maloobchodě„. Základním pravidlem pro prodejní komunikaci je směs zaměření na účinek a osobní autenticita.
Lektor: Ing. Z.Tomaidesová – specializace prodejní a komunikační dovednosti, osobní rozvoj, Master NLP
Specifikace kurzu: Po ukončení kurzu obdrží účastníci Osvědčení o jeho absolvování. Cena kurzu zahrnuje teze lektora a malé občerstvení.
Rozsah výuky a doba konání: 8 hodin 9:00 – 17:00 hod.
Webinář 10:00 – 14:00 hod. s přestávkami
Místo konání: podle domluvy – firemní trénink či kurz pro veřejnost
Cena kurzu: 3.500 Kč, webminář: 2.000 Kč bez DPH