„ Mysl je jako padák. Funguje jenom, když je otevřená.“ , Zig Ziglar

Cílem kurzu „Psychologie prodeje a prodejní komunikace je nalézt nový pohled na situace, které vám nyní mohou připadat jako obtížné. Naučíte se zvolit vhodnou strategii pro úspěšnou komunikaci s vaší cílovou skupinou. Úspěch je důsledkem vašeho myšlení a jednání, pokud chcete změnit výsledky, je nutné změnit myšlení a chování a stanovit si cíl.

Realizujeme i ve formě individuální výuky či koučinku.

Psychologie prodeje – prodejní komunikace

Trénink věnovaný psychologii prodeje je rozdělen do 2 části. První  část se věnuje motivaci obchodníka a stanovování cílů v prodeji, hledání vhodného způsobu prodeje s ohledem ke své osobnosti, seznámí se taky se základy vizuálních poznámek čím si netradičním způsobem získá zákazníka a naučí se jednat s ohledem ohledem na typ zákazníka.

Druhá část je věnovaná motivaci zákazníka a jak s ní pracovat. Budeme věnovat otázkám a způsobu prodeje (kladení otázek, naslouchání, práce s námitkami, typologie zákazníka).

Cílová skupina jsou:
* mírně pokročilí či pokročilí prodejci,
* obchodníci, konzultanti, poradci,
* příležitostně prodávající obchodní asistenti,
* všichni ti, kteří pracují s lidmi a mají zájem o zkvalitnění prodejní komunikace a využití psychologie při jednání se svými klienty.

V čem spočívá odlišnost tohoto tréninků oproti jiným? 
Obchodníci se seznámí s moderním a zábavným způsobem, jak si zapisovat jednání, jak představit svoji firmu či sebe a překvapit zákazníka. Jde o skečnouting/sketchnoting – vizuální zpracovávání poznámek. Sketčnouting můžete využít v podnikání, odlišit se jím a získat srdce zákazníka. Buďte netradiční.

Obsah kurzu „Psychologie prodeje a prodejní komunikace“:  

1. část

  • ujasnění si základního pohledu na prodej – psychická kompetence obchodníka (odborná, metodická a sociální),
  • zaměření na psychologicky účinnou komunikaci „druhou šanci udělat první dojem nedostanete“,
  • stanovení si cíle – maximální a minimální cíl tak, aby prodej vedl ke splnění našeho cíle,
  • překonání strachu a obavy z odmítnutí,
  • rozvinutí kreativity a upoutání zájmu zákazníka díky skečnoutingu*(vizuální poznámky/čmárání/sketchnotingu),
  • využití Paretovo pravidlo 80:20″, které umožňuje stanovit si vyšší cíle a vyhnout se únavné a vyčerpávající práci,
  • budování vztahu s klientem tzv. vztahový prodej, kde cílem je dlouhodobý vztah,
  • vytvoření akčního plánu rozvoje obchodníka.

2. část

  • získání přehledu o typologie zákazníka a jeho motivaci k nákupu,
  • rozpoznání tajných komunikačních vzorců (vizuální, kinestetické a auditivní),
  • budování důvěry při jednání se zákazníkem – zrcadlení,
  • zaměření se na důležitost naslouchání – aktivní, empatické a kritické,
  • zacílení na prodej na základě potřeb zákazníka, kdy klient je ten, kdo sám přijímá výhody a vlastnosti našeho produktu,
  • používání neverbální komunikaci/řeč těla,
  • poznání blokátorů komunikace aneb čemu se úspěšně vyhnout,
  • zvládání techniky kladení otázek při vedení prodejního rozhovoru,
  • příprava a reakce na argumenty klienta.
    Jaké jsou přínosy pro účastníka kurzu „Psychologie prodeje a prodejní komunikace“:  
  • schopnost rozpoznat s jakým osobnostním typem zákazníka/klienta jedná, uzpůsobení prodejní komunikace, čímž zaujměte zákazníka,
  • využití psychologie při prodeji – účastník kurzu se naučí vhodně argumentovat s ohledem na osobnostní typ zákazníka, vytvoří si důvěru a vybudujete si vztah se zákazníkem tak, aby se vracel a doporučoval ho,
  • prezentace sebe, své firmy skrze vizuálních poznámek
  • práce s vlastní motivací a s cíli, které si pro prodej stanoví,
  • změna jeho postoje, což povede k navýšení prodeje.

TIP: Máte firemní prodejnu či e-shopem s výdejním místem? Lákavé tipy pro efektivnější podnikání najdete právě v kurzu „Prodejní dovednosti v maloobchodě„. Základním pravidlem pro prodejní komunikaci je směs zaměření na účinek a osobní autenticita.

Lektor: Ing. Z.Tomaidesová – specializace prodejní a komunikační dovednosti, osobní rozvoj, Master NLP
Specifikace kurzu: Po ukončení kurzu obdrží účastníci Osvědčení o jeho absolvování.  Cena kurzu zahrnuje teze lektora a malé občerstvení.

Rozsah výuky a doba konání: 8 hodin 9:00 – 17:00 hod.

Webinář 10:00 – 14:00 hod. s přestávkami
Místo konání: podle domluvy – firemní trénink či kurz pro veřejnost

Cena kurzu: 3.500 Kč, webminář: 2.000 Kč bez DPH

 

Odebírání novinek

Nejsme spam! Další informace najdete v našich zásadách ochrany osobních údajů. Po přihlášení se podívejte se i do složky hromadná nebo Spam. Děkujeme

DEJTE SI ODBĚR. ZÍSKEJTE WORKBOOK A TIPY ZDARMA!

Inspirace, akce a tipy do schránky 2-3 x měsíčně.

Nespamujeme! Další informace naleznete v našich https://edux.cz/obchodni-podminky/ zásadách ochrany osobních údajů https://edux.cz/obchodni-podminky/