was successfully added to your cart.

Profesionální telefonická komunikace

  • 2
  • 7.4.2014

Termíny: 15.6.2016, 3.11.2016

inkona knihaVítězství není všechno, ale vůle k vítězství ano.“, Zig Ziglar

Jak udělat z nevyhnutelného zajímavé a úspěšné? Jak se odlišit v záplavě telefonických nabídek? Jak se změnilo telefonování? Používat či nepoužívat call skript? Kdy je nejvhodnější okamžik přechodu k nabídce? Učiňte svou firmu zajímavější a najděte si tu svou cestu, jak být úspěšnější!

Kurz „Profesionální telefonická komunikace“ doporučujeme obchodníkům, obchodním zástupcům, pracovníkům zásilkových prodejen, asistentkám obchodníků a soukromým podnikatelům, kteří prodávají zboží, sjednávají schůzky po telefonu či poskytují zákazníkům informace o zboží, produktech a službách v rámci zákaznického servisu.

Využijte i další formy tréninků osobní výuku, firemní trénink či „mini kurz“ pro 2-3 účastníky. Realizujeme i SKYPE výuku i konzultaci. Součásti kurzu je i rozbor nahraných tel. hovorů či po kurzu možnost koučování obchodníků či operátorův oblasti telefonické komunikace.

Pro pokročilé operátory/obchodníky doporučujeme kurz: Akviziční prodej po telefonu nebo kurz „Typologie zákazníka pro obchodníka“.

Obsah kurzu „Profesionální telefonická komunikace“:sekretarka_2

Telefon jako nástroj prodeje produktů/zboží/služeb
1.1. Rozdíl mezi osobní a telefonickou komunikaci
1.2. Motivace a stanovení cílů v telefonické komunikaci
1.3. Rétorika v telefonu – způsob mluvení a dýchání, pozitivní formulace vět, význam hlasu, první dojem
1.4. Kdo je na druhé straně – typologie zákazníka
1.5. Kladení otázek v telefonické komunikaci a jejich typologie
1.6. Zvládání námitek v telefonické komunikaci

Druhy a struktura telefonátu
2.1. Informační telefonát a jeho struktura (pasivní telemarketing)
2.2. Nabídkový telefonát – akvizice (aktivní telemarketing)
2.3. Metoda AIDAS – upoutání pozornosti, vzbuzení zájmu, touhy, uzavření obchodu a ověření spokojenosti
2.4. Stížnosti a reklamace, metoda UZI (uklidnění zákazníka, zapojení zákazníka a informování zákazníka)
2.5. Osobní rozvoj obchodníka či operátora (práce se stresem, kompetence obchodníka/operátora, motivace a práce s neúspěchem)

Přínosy pro účastníka kurzu „Profesionální telefonická komunikace“:

Rozpoznáte s jakým typem člověka jednáte na telefonu a podle toho se naučíte, jak uzpůsobit prodejní telefonickou komunikaci. Natrénujete si vhodnou argumentaci s ohledem na typ zákazníka. Naučíte se v úvodních větách budovat důvěru a budovat vztah se zákazníkem. Dokážete pracovat s vlastní motivací a s cíli. Získáte tipy a rady, jak řešit obtížné komunikační situace v telefonické komunikaci a jak se svým projevem odlišit. Jako bonus získáte vlastní plán osobního rozvoje v oblasti telefonické komunikace.

Metody a techniky:

Nahrávání hovorů a jejich rozbor, modelové situace, diskuse, skupinová práce, práce jednotlivců s koučovacím přístupem.

Realizujeme i jako firemní trénink. Nejoblíbenější forma – individuální výuka. Poptejte se.

Lektor

Ing. Z.Tomaidesová – specializace prodejní a komunikační dovednosti, osobní rozvoj Master NLP

Specifikace kurzu

Po ukončení školení obdrží účastníci Osvědčení o absolvování kurzu.  Cena kurzu zahrnuje teze lektora a malé občerstvení.

Rozsah výuky a doba konání

8 hodin

9:00 – 17:00 hod.

Místo konání

Klimentská 50
Praha 101 00
Flexi Office

Cena kurzu: 3.000 Kč

Ceny jsou uvedeny bez DPH (21%).

TERMÍN 03.11.2016

3,000 Kč Objednat

Share Button