was successfully added to your cart.

Poznejte tajemství emoční inteligence

  • 1
  • 15.1.2015

inkona knihaAKTUALITA

Poznejte tajemství emoční inteligence! Komunikace podle NLP

Efektivní komunikace_NLPPřemýšlejte o sobě

Vést pracovní rozhovor, který by nepodléhal emocím obou stran, je takřka nemožné. Jen naprosto vyrovnaní a sebejistí jedinci dokážou vymačkat s pracovního jednání naprosté maximum. Komunikační dovednosti nejsou dány do vínku všem.

Lidé se nechají unášet svými emocemi a nedostanou se tak ke skutečnému jádru věci, do kterého měl rozhovor anebo jednání směřovat.

Všude, kde je zapotřebí komunikačních dovedností, především u asistentek, sekretářek, obchodníků, recepčních, manažerů, je skvělé vyzkoušet kurzy Efektivní komunikace podle NLP/Neurolingvistického programování.

Naučte se budovat svou sebedůvěru

Stojíte denně včele rozhovorům, obchodním schůzkám i telefonické komunikaci? Zdokonalujte své schopnosti a vytvořte si rovnocenný vztah s druhou stranou. Vybudujete si tím důvěru, která je velice důležitá. Jen tak dosáhnete slušných a vynikajících pracovních výsledků.

Přemýšleli jste nad tím, jak rozhovor vedete? Nad svým vyjadřováním, gesty i emocemi? Stále jen mluvíte anebo spíše necháte hovořit druhou stranu? Bojíte se prosadit svou myšlenkou? Nevěříte si a raději se držíte v pozadí? Najděte v sobě sebejistotu, a jakmile se dostanete do jakékoli situace, vždy si budete vědět rady. Duševní klid a vnímavost přináší ovoce.

Někomu to hezky mluví, druhý se to musí naučit!

Umíte se pěkně vyjadřovat anebo máte skromnou slovní zásobu? Bohatý rozhovor díky metaforám, elogii a skutečných situací ze života, vezme zajímavější a osobitější ráz. Nacvičit si odpovědi na časté otázky a možné situace vás upevní v kramflících.

Člověka ovládají při komunikaci různé emoce, které nebývají někdy příliš vhodné. Naučte se je ovládat a udržte je na uzdě. I když stojí před člověkem náročná komunikace anebo pracovní rozhovor, dá se z nepříjemného tématu i těžit. Stačí se dobře připravit, aby vás nic nezaskočilo.

Záleží na typu člověka

Vedení rozhovoru záleží i na typologii obou stran. Mohou si rozumět lidé, kteří jsou různého věku, vzdělání anebo majetkových poměrů? Domluví se spolu stejně muži a ženy anebo je lépe vyřizovat a debatovat o problémech se stejným pohlavím? Dají se pochopit myšlenkové pochody lidí různých povah? Poznat druhou stranu podle výrazu pohledu, gest anebo tónu hlasu je velmi důležitý a vyspělý stupeň komunikace a osobnostní znalosti lidí (typologie). Myslíme doopravdy ano, když ho říkáme? Jak rozpoznat, že se věci myslí vážně?

Naučte se vést rozhovor na takové úrovni, aby byly spokojeny obě strany. K tomu vám dopomohou kurzy Efektivní komunikace podle NLP.

Doporučujeme kurzy:

3,000 Kč Objednat

Share Button