AKTUALITA
Používat či nepoužívat call skript při telefonování?[/vc_column_text][divider line_type=“No Line“ custom_height=“10″][/vc_column][vc_column width=“1/4″][/vc_column][/vc_row][vc_row type=“full_width_background“ bg_position=“left top“ bg_repeat=“no-repeat“ bg_color=“#ffffff“ text_color=“dark“ text_align=“left“][vc_column width=“3/4″][divider line_type=“No Line“ custom_height=“30″][vc_column_text]Prodáváte zboží a nabízíte ho po telefonu, ale příliš se vám to nedaří? Často ztrácíte nit a neobratně se vyjadřujete? Toužíte zvýšit úspěšnost telefonických hovorů? Obraťte se na nás! Pomůžeme vám zvýšet počet uzavřených zakázek, poskytovat kvalitnější klientský servis!
Vyzkoušejte nové metody a přístupy v komunikaci. Call skript je vlastně obsah rozhovoru, který vedete s klientem. U pasivních i aktivních telefonátů je struktura telefonických hovorů klíčová. Ještě větší důležitost vzniká při aktivních hovorech, kdy obchodník či operátor volá zákazníkovi. Skript můžeme přirovnat k buzole v neznámém terénu, usnadňuje orientaci pro turisty, v našem případě pro obchodníky.
Výhody a nevýhody call skriptu v telefonické komunikaci.
Jaké jsou jeho výhody?
1.) Vyhodnocování hovorů a zjištění, který call skript je úspěšnější a možnost vylepšování. Pokud neměříte, nevíte úspěšnost.
2.) Telefonování usnadňuje hlavně nováčkům, kteří se učí, jak vést rozhovor.
3.) Začátečníci se učí a pokročilejší zkracují čas hovoru a zvyšují úspěšnost.
4.) Nováčkovi dodává sebevědomí a jistotu, což se projevuje pevným hlasem a kontrolou emocí. Ví, co dělá a působí zkušeně.
Nevýhody call skriptu:
1.) Někteří začátečníci mají tendence ho číst, ztrácí se tím autenticita a z telefonujícího se stává robot.
2.) Je ohrožena pohotovost a operativní změna rekcí podle slov zákazníka, pokus se příliš spoléhá na obsah.
3.) Tendence firem stále telefonovat stejným způsobem, trh se mění a stejně tak očekávání klienta i určitá marketingová slova se stávají nezajímavými.
Až budete call skript tvořit, tak přemýšlejte, měl by odpovídat na tyto otázky!
- Proč voláte – sdělit důvody
- Kde – komu či kde jste pomohli
- Co – čeho se to týkalo
- Kolik – jste ušetřili, konkrétní číselný údaj
- Jak – v čem spočívala úspěšnost vaší aktivity
- Uzavřená otázka na závěr – navrtat brouka do hlavy
V každém případě je nutné zamyslet se nad stylem telefonování. Call skript je třeba si připravit i testovat a po nějakém čase opět přizpůsobit očekávání klienta.
Vyřizujete denně mnoho telefonátů? Stává se vám často, že najednou nevíte, co říci? Věnujete se pozorně obsahu i projevu rozhovoru? Stávají se vaše telefonáty s klienty stereotypními?
Kladete si otázky, jak změnit a vylepšit telefonování vašich pracovníků? Hlavním cílem volajícího je odlišit se a nezapadnout do stereotypních hovorů ostatních.
Jaké konkrétní kroky podniknout?
Oslovte nás na tel. č. +420 723 916 559, Ing. Zdenka Tomaidesová nebo využijte e-mail: tomaidesova@edux.cz. Poradíme a vytvoříme školení na míru, jak se stanou vaše rozhovory osobnějšími a vy se budete méně podobat lidskému robotovi. Už vás nic nezaskočí a procentuálně se zvýší úspěšnost prodeje.
Mohlo by se Vám hodit k rozvoji:
- Efektivní komunikace v e-shopech
- Psychologie prodeje a prodejní komunikace
- Typologie zákazníka pro obchodníka
- Profesionální telefonická komunikace
- Podcasty – rozvojové techniky pro podporu sebevědomí
- Osobní koučování operátorů a pracovníků
.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=“1/4″][divider line_type=“No Line“ custom_height=“30″][vc_widget_sidebar sidebar_id=“sidebar-1″][/vc_column][/vc_row][vc_row type=“full_width_background“ bg_position=“left top“ bg_repeat=“no-repeat“ bg_color=“#ffffff“ text_color=“dark“ text_align=“left“][vc_column width=“1/1″][divider line_type=“No Line“ custom_height=“40″][/vc_column][/vc_row]