was successfully added to your cart.

Nejčastější obavy obchodníků

  • 1
  • 7.11.2014

inkona knihaAKTUALITA

Nejčastější obavy obchodníků

Jak co nejlépe zvládnout obavy

Člověk, který chce uspět v obchodním světě, musí čelit velké spoustě kritiky okolí, která není jistě povzbudivým faktorem. Může být oprávněná i vymyšlená! Zkrátka vždycky se najde zákazník, který je nespokojený a nevrlý. Úspěšný obchodník, by se měl se svými emocemi „poprat“ a najít v sobě harmonii. Naučit se zvládnout svoje strachy a emoce je první krok k úspěšnému podnikání.

Obchodujte s rozumem Úspěšný-obchodník_edux

Většina obchodníků mohou být někdy pronásledování svými obavami či pochybnostmi. I sebemenší zaváhání je může dovést až k neúspěchu a ztracení zakázky. Emoční obtíže jsou opravdu nebezpečné. Muži mohou trpět dopady z mládí, kdy měli špatný vztah s otcem, který je měl naučit mnohým důležitým věcem a činnostem.

Při každém neúspěchu se uchylují do bludných myšlenek, které je pronásledují z raného dětství a mládí. Ve špatném psychickém stavu dělají různé chyby a tak vznikají neřešitelné problémy. Jak už tomu tak od pradávna v obchodování bývá, i sebemenší zaváhání stojí velké peníze!

Strach je obava obchodníka, kterou se musí naučit ovládat. Vnitřní strach prožívá každý, jde o to najít způsob, jak ho zpracovat, aby neovlivňoval spokojenost v práci i soukromém životě. Úspěšné obchodování se strachem není kamarád. Může nastat prvním krachem či nepovedeným obchodem. Jestliže se obtíže stupňují, dochází ke ztrátě sebevědomí. Obchodník se bojí o svůj obchod, živnost a ztrácí tím peníze. Dejte strachu sbohem v kurzech Psychologie prodeje a naučte se ovládat své emoce. Využijte i možnost individuálního koučování právě na téma strav, vnitřní obavy z odmítnutí ze strany zákazníka.

Kdo nic nevyzkoušel, nevyhrál

To platí i v obchodě. Obchodníci si jistě pokládají otázky, kdy nejlépe investovat, aby co nejvíce vydělali. Také řeší svoje ztráty. Každá mince má dvě strany. Jednou je člověk dole, jindy nahoře. Správný obchod se musí umět nabídnout. Obchodník musí znát také dokonale trh, ale nesmí zapomínat na to, že ho nemůže nikterak ovlivnit. Svými osobitými nápady a odvahou může dojít každý obchodník zajímavému zisku, ale i ztrátě. Prohrami i výhrami se člověk učí. Využijte možnost účasti v kurzu Psychologie prodeje a prodejní komunikace!

Umět se dokonale rozhodnout

Člověk si může vyčítat to, co nezkusil. Pořád o tom přemýšlí a říká si, měl jsem do tohoto jít! Obchodníci by se měli držet svých osvědčených pravidel, ale je třeba také zaujmout zákazníka něčím novým. Správný obchodník vyvíjí iniciativu. Jde a prezentuje své zboží či služby. Reakce zákazníka je bez pochyb ta nejdůležitější, tak je třeba se nad ní velice zamyslet.

Podléhat obavám není nutné, prostě se vždycky najde někdo, kdo všechno pomluví a zatratí, i když to není pravda! Každý nevhodně provedený obchod, byť s dobrým úmyslem a propracovanou analýzou, může skončit fiaskem! Je třeba vylepšovat a upravovat svůj přístup ke klientům! Člověk se učí celý život! Díky dobrému vzdělání zaměřeného na styly obchodování a jeho techniky, strategie, umění se chovat ke klientovi, to je základ vynikajícího zisku!

Dívejte se do budoucnosti

Vnitřní obavy

Vnitřní obavy – obchodník

Pro všechny obchodníky, konzultanty, obchodní asistentky a jiné pracovníky prodeje jsou určeny kurzy prodejních dovedností. Pokud se neustále zamýšlíte nad tím, proč jste v konkurzech až druzí, naučte se lépe prezentovat svoji firmu a vytvořte si lepší reklamu. Řešíte problémy typu neúspěšného prodeje výrobků? Ujasněte si základní pohled na prodej a jeho fáze.

Tréninky a workshopy prodejních dovedností zejména „Psychologie prodeje“ dovedou všechny obchodníky ke zjištění důvodu neúspěchů a vylepší prodej. Obchodníci, kteří se trápí neúspěšným prodejem, by se měli zamyslet nad vztahem, který mají se svými zákazníky. Díky působivým technikám se naučí vést prodejní rozhovor s obchodními partnery i zákazníky na vysoké úrovni. Naučí se věřit si sami v sebe, a tím i svým schopnostem nabízet lidem kvalitní a užitečné výrobky.

  • Dotazy ke kurzů či koučování na tel.č. +420 723 916 559.

Doporučujeme kurzy:

Share Button