was successfully added to your cart.

Najděte klíč k zákazníkům skrze psychologii prodeje

  • 1
  • 29.9.2016

inkona knihaAKTUALITA

Najděte klíč k zákazníkům skrze psychologii prodeje

Obchodníci, umíte prodávat? Znáte svou cílovou skupinu? Zjistěte, jak psychologie prodeje a prodejní komunikace mohou zlepšit vaše prodejní dovednosti. Umíte se vžít do role zákazníka? Víte, kdy je nejlepší doba pro oslovení potencionálního kupujícího, umíte analyzovat jeho základní potřeby…?

Je potřeba zákazníka důležitější než vaše potřeba prodat?

Jaké jsou vaše silné stránky jako obchodníka? V jakém psychologickém rozpoložení se vám nejvíce daří prodávat? Jaký je váš vztah k firmě, které produkty prodáváte? U jakých typů zákazníka se vám nedaří? Jak přistupujete k neúspěch?Rozšiřujeme trénink na 2 dny, aby nedocházelo třeba k těmto situacím…první v létě 23. – 24.8.2017.

Prodáte klientovi bez vlasů prodáte šampón? Když seniorovi prodáte seskok padákem nebo když ženě prodáte typicky mužský produkt? Hlavně že to sype? Tak takhle psychologie prodeje vůbec nefunguje. Základem prodejní komunikace je najít si svou cílovou skupinu a prodat jí to, co opravdu potřebuje.

Sami se přesvědčíte, že vymýšlení dobrých argumentů k produktu vám půjde snáz a obchodní komunikace bude mnohem plynulejší  v případě, že budete prodávat to, co zákazník potřebuslovickaje a ne to, co vy chcete prodat. A vůbec není vyloučeno, že  potřeba zákazníka koupit a vaše potřeba prodat může najít kompromis.

Jak poznáme, co zákazník vlastně chce?

Co ten zákazník vlastně chce? Království za tyto informace! Řeknete si možná, vždyť do hlavy mu nevidíte! Vytvořte si analýzu jeho potřeb. K nejčastějším motivům pro nákup patří jídlo a spánek, jistota, sociální kontakty, uznání a seberealizace. Máte produkt, který některou z těchto potřeb uspokojíte? No tak vidíte!

Víte, že na zákazníka působíte i přesto, že mlčíte?

Vy jste ještě ani nepromluvili a zákazník už vypadá na to, že si od vás nekoupí? To bude nejspíš tím, že na zákazníka působíte  i přesto, že mlčíte. Řeč těla mluví za vás! Naučte se pravidla komunikace a mějte své vyjadřování absolutně pod kontrolou.

sebepoznáníNeobtěžujte svého zákazníka!

Chcete prodat? Tak přestaňte obtěžovat svého zákazníka! Kdy mu volat a kdy naopak nechat telefonní sluchátko na pokoji? Kolik otázek formulujete vašemu zákazníkovi? Nepřehlcujete ho? Jak kladete otázky? Nejste moc vtíraví? I váš zákazník potřebuje prostor, čas si nabídku rozmyslet a přehodnotit. Proto ho nezahánějte do kouta pokaždé, když chcete prodat.

Jak se vyrovnat s neúspěchem?

Motivace! Ta je důležitá pro obě strany. Pro prodávajícího i kupujícího. Proto jsme tréninky rozdělili na 2 tréninkové dny. A věřte, že není nic horšího než nemotivovaný obchodní prodejce. Avšak někdy je neúspěch nevyhnutelný, ať děláte, co děláte.  Co pak? Je dobré naučit se s ním vyrovnat. Zeptejte se sami sebe, jaký je opravdový důvod vašeho prodeje. Opravdu jen onen zisk? Nebo máte dobrý pocit, když se zákazníky navazujete kontakt, když ve svůj produkt věříte a podobně?

Tak obchodníci, umíte prodávat? Díky kurzu Psychologie prodeje a prodejní komunikace  si můžete ujasnit své silné stránky jako obchodníka a vyplnit mezery ve vašich prodejních dovednostech, dotáhnout do konce všechny vaše prodejní smlouvy a vytvořit si větší okruh zákazníků, kteří od vás vždy rádi nakoupí. Pro  úspěch tréninku a požadavky .majitelů firem rozšiřujeme trénink na 2 dny/ od 8/2017.

Doporučujeme kurzy:

6,500 Kč Objednat

 

.

Share Button