was successfully added to your cart.

Mystery shopping aneb co můžete u svých prodejců zlepšit?

  • 5
  • 7.3.2018

AKTUALITA

Mystery shopping aneb co můžete u svých prodejců zlepšit?

Prodej je činnost, na které lze neustále něco zdokonalovat. Změnu k lepšímu u vás v „krámku” můžete udělat ještě dnes – objednat si MYSTERY SHOPPING a zjistit, jak na tom vaši prodejci jsou.

Co je to mystery shopping?paying-1438142_1280

Mystery shopping (kontrolní nákup) je nákup, který ve vaší prodejně může udělat kdokoliv jiný, než jste vy a tím zjistit, jak na tom vaši prodejci jsou. O „fingovaný” nákup můžete poprosit své známé. Tím nejlépe zjistíte, jak vaši prodejci ovládají nebo naopak neovládají kouzlo prodeje. Onen nákupčí vám potom může sdělit, jaký celkový pocit z nákupu v prodejně měl, co se mu na prodavačích líbilo a co by naopak na jejich přístupu vylepšil.

Problém nastává a o komplexnost posouzení se ochuzujete, když vaši známí ani pořádně neví, na co se při hodnocení postupu prodeje zaměřit. A proto, máte-li zájem o vylepšení prodejních způsobů u vás, můžete se obrátit na profesionálního trenéra.

Profesionální trénink na míru díky MYSTERY SHOPPINGu

• Pokud tedy chcete zjistit, jak na tom jsou vaši obchodníci,
• jak je vidí někdo jiný zvenčí
• a jaké jsou jejich možnosti rozvoje, zkuste MYSTERY SHOPPING.

Mystery shopping aneb kontrolní nákup může být součástí firemního tréninku před jeho zahájením. Lze jej realizovat i s časovým odstupem pro školení prodejních dovedností. Tak nejlépe zjistíte silné a slabé stránky vašich prodejců a můžete je lépe rozvíjet. Ukončením takového tréninku je další nákup, na kterém se pozná, jak prodejci aplikovali nové poznatky do praxe.

zena_kancelar_terminCo se nejčastěji děje špatně při kontrolním nákupu?
• Pozdrav prodejců nebývá úplně automatický.
• Chybí úsměv.
• Zapomínají na nabídku doplňkových služeb či produktů.
• Zákazník marně čeká na rozloučení.
• Vázne komunikace, když zákazník není úplně spokojený.
• Prodejci zapomínají na to, že i zákazník, který u nich dnes nenakoupil je jejich potenciální zákazník pro příště.

Třeba jen sondoval cenu a kvalitu zboží, rozhodoval se mezi více obchody. Tak chcete vědět, jak na tom vaši prodejci jsou?

Dotazy: Ing. Z. Tomaidesová, tel. č. 723 916 559, e-mail: tomaidesova@edux.cz

Doporučujeme kurzy:

3,500 Kč Objednat

Dotazy: Ing. Z. Tomaidesová, tel. č. 723 916 559, e-mail: tomaidesova@edux.cz

 

 

.

Jak úspěšně komunikovat

Praktické poznávání lidí

Share Button