was successfully added to your cart.

Krize jako šance na změnu? Poprodejní péče

  • 1
  • 14.6.2014

inkona knihaAKTUALITA

Krize jako šance na změnu? Poprodejní péče

Kvalitní péče o klienta může v době recese firmy zachránit. Zaujmout zákazníka, získat jeho pozornost a přesvědčit ho, aby si náš výrobek či službu zakoupil, je v dnešní době opravdu složité. Lidé jsou zavaleni reklamami a slevami, konkurence je vysoká a v málokterém oboru nalezneme jen pár firem, které mají poptávku zajištěnu bez většího úsilí.

Většina firem, která chce v době ekonomické krize přežít, se proto musí důsledně věnovat péči o své současné zákazníky a budovat s nimi dlouhodobý vztah, který zajistí, že se tito klienti budou ke svým oblíbeným výrobkům vracet.

Přijít o zákazníka je vždy daleko lehčí než ho získat. Špatná zkušenost klienta se  službami či výrobkem může být pro danou firmu začátkem konce, neboť negativní reklama nepotřebuje žádné finanční investice – roznese se mezi lidmi sama, rychle a snadno.

Vztah klienta k naší firmě, značce nebo zboží je křehký a jeho důvěra může skončit i kvůli zdánlivým maličkostem. Nesympatický prodejce, opožděná dodávka či nepřehledné webové stránky – to vše jsou detaily v chodu firmy, ale u zákazníků se jedná o klíčové momenty, které rozhodují o jeho chování při nákupu. Sebelepší výrobek se tedy může stát naprosto neprodejným, pokud se firma nebude věnovat  potřebám a očekáváním svých zákazníků.

O čem je kurz „Péče o klienta“?

Kurz Péče o klienta – udržování a budování si vztahu/ Poprodejní péče“, který pořádá v tomto roce ve formě firemního kurzu vzdělávací společnost EDUX, se proto zaměřuje na všechny faktory, které ovlivňují zákazníka při nákupu, na poprodejní péči a také na to, jak si budovat a udržet dlouhodobý vztah s klientem.

Toto praktické a v současnosti velmi aktuální školení na téma „Péče o klienta – udržování a budování si vztahu“ je určeno všem, kdo mají kontakt s klientem nejvíce na starosti, tedy např. obchodníkům, konzultantům, makléřům, pracovníkům oddělení marketingu a péče o klienty nebo pracovníkům kontaktních a zákaznických center.

Vybíráme za Vás vhodnou literaturu:

  • „Jak získávat nové zákazníky“, A. Verweyen, Grada Publishing, a.s.
  • „Rukověť profesionálního prodejce“, K.Herndl, Grada Publishing, a.s.
  • „Umění prodávat“, A. Filipová, Grada Publishing, a.s.
  • „Jak mnohem lépe prodávat“, B. Tracy, Computer Press
  • „Encyklopedie prodeje pro profesionály“, Zig Ziglar, PRAGMA
  • „Trénink obchodní komunikace“, Nicholas Bootman, nakladatelství Portál
  • „Jak získat psychickou odolnost“, G. Jones, A. Moorhouse, Grada Publishing, a.s.
  • „Jak úspěšně prezentovat a přesvědčit“, A. Bradbury, Computer Press
Share Button