was successfully added to your cart.

Jaká je role psychologie v prodeji?

  • 1
  • 30.5.2014

inkona knihaNOVINKA

Jaká je role psychologie v prodeji?

Jak je možné, že některým lidem se daří nás k něčemu přimět, co možná ani vůbec nechceme? Psychologie objevila určité automatizmy, podle který je náš mozek naprogramován. Proto se často mluví o tom, že jsme podřízeni jakémusi zákonu přírody a díky tomu jsme „ovlivňováni“.

Na to, abychom uspěli je potřeba poznat povahový a osobnostní typ zákazníka a na druhé straně metody, strategie a techniky, které ve své každodenní praxi používají. Pak je dosaženo úspěchu. Jak na to? Udělat analýzu obou hledisek. Zveme Vás na workshop „Psychologie prodeje a prodejní komunikace, kde se bude zabývat těmito aspekty. Kurz je vhodný pro obchodníky, obchodní zástupce, zásilkové prodejce i administrativní pracovníky v obchodu. Rozšiřujeme i o možnosti webmináře.

Chcete získávat a rozšiřovat klientelu?zena-radost

Ověřte své dovednosti při práci s klienty a porovnejte je s dalšími metodami používanými i v obchodním sektoru pocházejících z oblasti emoční inteligence či oblasti NLP*/ Neurolingvistického programování či aktuálního trendu čmárání. Miliony obchodníků usilují spolu s Vámi o své zákazníky a schopnost získávat, rozšiřovat a uchovávat svoji klientelu. Díky těmto technikám s námi získáte náskok, který se Vám dlouhodobě vyplatí.

Umíte strategicky uvažovat?

Dokážete se orientovat v prostředí obchodních vztahů a postihovat nejmodernější trendy ve Vašem oboru? Progresivní rozvoj výroby  i nálady a potřeby zákazníků se velice rychle proměňují. Vnímat a reagovat na tyto změny je předpokladem úspěchu obchodní činnosti. Najděte si své klienty! Oslovování klientů telefonicky, psaní e.-mailů či networkingová akce? Co funguje v dnešní době?

Umíte naslouchat?

Při rozhovorech s klienty je důležité umět aktivně vnímat, vyhodnocovat reakce tzv. číst neverbální komunikaci/řeč těla z tváře zákazníka a adekvátně na ní reagovat. Znát je jedna věc, ale správně používat je už jiná. Na prvním kontaktu s klientem záleží nejvíc, první dojem rozhoduje, zda se Vám podaří zákazníka pozitivně naladit, zda s Vámi bude dále komunikovat či odejde ke konkurenci. Získejte a zaujměte své klienty!

Umíte zaujmout?Typologie_obchodnika-EDUX1

Klient potřebuje cítit, že o něj máte opravdový zájem. Uděláte-li si na něj čas, ocení to. Ale Váš čas je drahý a při množství klientely s ním musíte umět efektivně nakládat. Jak co nejlépe využít čas věnovaný jednotlivým zákazníkům? Zkuste čmárat a kreslit jednoduché ikonky při jednání. Sketchnoting je nový trend, který pomáhá díky čmárání uzavírat zakázky a být více srozumitelný a navíc i zapamatovatelný.

Umíte klást otázky?

Ať už jde o komunikaci s kýmkoliv v osobním či pracovním životě, tak právě otázky hrají klíčovou roli v komunikaci jako takové. Znáte jednotlivé typy otázek? Jak a ve které chvíli je vhodně používat? I to je obsahem našich tréninků. Pokud se klienta/ obchodního partnera ptám, získávám od něj informace o tom, co on očekává, jak vnímá naše jednání, zda zná náš produkt. Zároveň mu prokazujeme zájem o jeho osobnost a pochopení toho, jak on nahlíží na situaci.

Můžete ochutnat kurz pro veřejnost a setkat se s dalšími účastníky nebo vytváříme na míru firemní kurzy vč. sketchnoutingu/sketchnotingu. Dotazy směrem ke kurzům a tréninkům směřujte na paní Ing. Zdenku Tomaidesovou tel. č. +420 723 916 559 nebo e-mail: tomaidesova@edux.cz.

Doporučujeme témata – kurz pro veřejnost:

*NLP – díky této technice se učíte rychleji navazovat vztahy, budovat důvěru, komunikovat efektivněji, lépe pracovat se svými emocemi, umí se podívat na obtížnou komunikaci z různých pozic vnímání.

 

.

Typologie zákazníků 

Jak úspěšně komunikovat?

Share Button