was successfully added to your cart.

Jak účinně prodávat v maloobchodě?

  • 0
  • 12.11.2015

inkona knihaAKTUALITA

Jak účinně prodávat v maloobchodě?

Jak zapůsobit na zákazníky?

Nákupní horečka vrcholí den co den nehledě na počasí a roční období. Lidé se vehementně tlačí skrz davy ve snaze nakoupit vše,  co potřebují. Jestli si však myslíte, že vybalením nákupních tašek tento maratón končí, jste na omylu. Bez oddechu lidé zasedají ke svých notebookům a pro změnu se věnují on-line nakupování.

Jó, jó“, od doby dlouhých front na banány se leccos změnilo, lidé však od nákupů vyžadují víc, než je jen plný nákupní košík. Od prodejního personálu očekávají vstřícnost, příjemné vystupování i notnou dobleceniávku obětavosti – zkrátka a dobře si potrpí na jistou etiketu prodeje. Ta může být účinná a přínosná pro prodejce a obchodníky zejména v maloobchodě.

Kurz Prodejní dovednosti v maloobchodě  je určen pro prodejní personál. Pomocí něj se prodejci naučí komunikovat se zákazníky a udělat první dojem, naučí se zvládat krizové situace a pokud možno jim předcházet, prodejce se naučí  správně a zdvořile jednat se zákazníkem, aniž by byl vtíravý nebo jinak zákazníka uváděl do nepříjemných situací.

Díky kurzu bude moci každý prodejce v obchodě vytvořit pro zákazníka příjemnou atmosféru, do které se bude rád vracet.

Dobrý den a nashledanou nestačí?!

Pozdravit zákazníka je samozřejmé stejně jako východ slunce, ovšem jen stěží si s pozdravem vystačíte. Zákazník má rád váš zájem i doporučení na novinky nebo doplňkový sortiment, při opakovaném setkání klidně uvítá i menší osobní konverzaci. Ovšem i zde platí pravidlo všeho s mírou! Protože když si vehementní prodavač vezme do hlavy, že prodá za každou cenu a zákazníka doslova zahrne ochotou a vstřícností, může to mít opačný výsledek. To pak chudáci nakupující zcela zapomenou na svůj nákupní seznam, nemluvě o mužích, kteří často nakupování berou jako bojovou misi.

obchodnice2Neviditelný prodavač za obrazovkou počítače

Kurz Prodejní dovednosti v maloobchodě je  určen i pro prodejce provozující  e-shopy. Prodejce za obrazovkou počítače zákazník obvykle nevidí, i přesto se zde hraje na vstřícnost a ochotu. Obecně platí, že zákazník nerad čeká. A když se u on-line nakupování čekání začne podobat onomu čekání na Godota, je věrnost zákazníka v ohrožení. Proto je bezprostředně důležité se zákazníky udržovat kontakt, včas odpovídat na dotazy i řádně a s ochotou řešit reklamace.

Cílem kurzu Prodejní dovednosti v maloobchodě je zaujmout zákazníka a postarat se o něj co nejlépe. Kurz je určen jak pro maloobchody, malé prodejny, tak i pro výdejní místa e-shopů. Lze domluvit individuální výuku, firemní trénink, on-the job trénink a koučování přímo na prodejně.

Potřebujete poradit?
Zavolejte na tel. č. 723 916 559, kontaktní osoba: Ing. Zdenka Tomaidesová, e-mail: tomaidesova@edux.cz.

Články a tipy na prodeje: blog osobního rozvoje „Chci změnu“ nebo e-book „Kaizen – chci změnu“ v ceně 242 Kč vč. DPH.

Doporučujeme kurzy:

 

3,500 Kč Objednat

.

Share Button