was successfully added to your cart.

Firemní trénink aneb jak skutečně zaujmout zákazníka

  • 0
  • 25.7.2016

inkona knihaAKTUALITA

Firemní trénink aneb jak skutečně zaujmout zákazníka

Firemní trénink – buďte vždy o krok dopředu před konkurencí

Prodáváte zboží v e-shopu a volají vám zákazníci, kteří chtějí poradit nebo urychlit odeslání zásilky? Ozývají se vám s rozčilením, že jste dodali jinou barvu než na obrázku? Dochází občas k nedorozumění a potřebujete čelit naštvanému zákazníkovi nebo chcete jednoduše zlepšit kvalitu hovoru a vnést do něj nový vítr? Ověřte si, zda je způsob, jak telefonují vaši obchodníci v pořádku anebo stále stejný. Odpovídá trendům?

Jak na to? Využijte firemní trénink na pracovišti!sebepoznání

Marně si lámete hlavu, jak zvýšit úspěšnost prodeje svých produktů? Přemýšleli jste někdy o firemním tréninku? V čem je výhodný? Firemní trénink probíhá přímo na pracovišti/on the job trénink. Vychází jednak z reálných dovedností účastníků a díky tomu je připraven na míru. Může pomoct nejenom k vylepšení samotného hovoru, ale i ke snížení chybovosti či doporučení zvládání stresových a obtížných situací s klienty. Díky účasti na pracovišti lektor lépe pochopí, jaké nároky jsou kladeny na zaměstnance a jak celé oddělení funguje.

Nejvhodnější místa, kde lze takový trénink realizovat?

Ze zázemí prodejny např. optika, zdravotní potřeby, oděvy, domácí potřeby…lze rozebrat chování prodavačky. Co mohla udělat jinak? Jak to změnit? Převtělte se do role zákazníka. Koupili byste si drahý výrobek jen tak anebo spíše po profesionálním doporučení od příjemného usměvavého prodavače?

Zde je na místě nenucený přístup. Zákazník musí mít pocit, že kupuje užitečný produkt, který je pro něj nejlepší. Jen si představte, klient vstoupí do prodejny optiky. Chce si koupit brýle. Prodavač by měl doporučit ke sklům dražší rám, protože je kvalitnější a je k dostání v moderním provedení apod. Prodavač by měl využít příležitost a nabídnout zákazníkovi doplňky (croselling, upselling) k brýlím, jako jsou hadřík na čištění, krabička anebo sprej, který eliminuje zamlžení. Díky profesionálnímu přístupu prodá nejen brýle, ale i nezbytné doplňky k nim. Klient je spokojen s nákupem a firma také, protože saturovaný zákazník obchod bez pochyby doporučí svým známým.

prodejna_satyNa závěr – trénink na pracovišti:

Pozornost účastníků nacházejících se na pracovišti, je částečně snížená. Přesto lze vytvořit další část tréninku už v klidném prostředí, kde dojde k rekapitulaci situaci z praxe a k lepšímu propojení, jak situace probíhala a jak by bylo možné ji řešit.

Prodejci se nejčastěji ptají, jak vtáhnout zákazníka do prodejny, když stojí před ní? Začněte hledat chyby sami u sebe a přemýšlejte, jak své klienty lépe upoutat. Firemní trénink pomůže najít skryté nedostatky, které brání úspěšnějšímu prodeji.

Dotazy a příprava firemního téninku:

Ing. Z. Tomaidesová, tel. č. +420 723 916 559, e-mail: tomaidesova@edux.cz.  Firemní tréninky lze realizovat v Praze nebo i v sídle společnosti pro ideálnéí počet účastníků 6-8 osob ve skupině.

Doporučujeme kurzy:

 

.

Share Button